Complete webwinkels via Wzone

Meest gestelde vragen

Op de veel gestelde vragen pagina, vindt u aan de rechterzijde de verschillende vragen per categorie. Kies een categorie en kies vervolgens de gewenste vraag die in dit vlak verschijnen.

Wanneer uw vraag niet voorkomt in de veelgestelde vragenlijst kunt u te allen tijde contact opnemen via onze online helpdesk.

Ook kunt u contact opnemen via de contactpagina of stuurt u een e-mail aan info@wzone.nl.

Bestelling wijzigen of annuleren

  • - Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren
  • - Kan ik de levertijd en aantallen na mijn bestelling wijzigen?
  • - Hoe verwijder ik producten na mijn bestelling?

Bekijk bestelstatus

  • - De bestelling is incompleet, wat nu?
  • - Wat is de status van mijn bestelling?
  • - Waar is mijn bestelling nu?

Verzending en bezorging

  • - Wat zijn uw verzendkosten?
  • - Bezorgt u ook met spoed?
  • - Wat zijn de verzendkosten van een gratis product?
  • - Hoe zal mijn bestelling arriveren?
  • - Worden de verzendkosten apart getoond in de winkelwagen?
  • - Is de levertijd in werkdagen of kalenderdagen?
  • - Gaat de levertijd in vanaf het plaatsen van de bestelling of na ontvangst van de betaling?

Opnieuw bestellen

  • - Kan ik een bestelling opnieuw bestellen?

Betaling en facturatie

  • - Welke betaalmethodes kan ik gebruiken bij Wzone?
  • - Hoe geef ik een fout in de facturering aan?
  • - Hoe verander ik mijn factuuradres?

Probleem met kwaliteit

  • - Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, wat nu?

Wijzig producten

  • - Kan ik een bestaand ontwerp nog aanpassen?
  • - Kan ik een kopie maken van een ontwerp?

Ontwerphulp

  • - Hoe voeg ik tekstvelden toe in de Wcreator?
  • - Wat is de Wcreator?
  • - Kan geüploade afbeeldingen in meerdere ontwerpen gebruiken?
  • - Kan ik eigen afbeeldingen verwijderen uit mijn account?
  • - Kan ik gebruik maken van templates van Wzone?

Drukproces

  • - Hoe ziet het drukproces eruit?

Productkwaliteit

  • - Voert Wzone kwaliteitscontroles uit?
  • - Wat voor soort papier gebruikt Wzone?
  • - Mijn afbeelding lijkt onscherp in de Wcreator, wat nu?

Hulp bij uploaden

  • - Hoe wijzig ik de grootte van het bestand dat ik wil uploaden?
  • - Hoe kan ik mijn eigen ontwerp uploaden?
  • - Wat is het verschil tussen CMYK en RGB?
  • - Welke bestandsformaten worden geaccepteerd in de Wcreator?
  • - Welke bestandformaten worden geaccepteerd in de Wupload?

Afbeeldingen gebruiken

  • - Welke resolutie moeten mijn geüploade afbeeldingen hebben?

Ontwerpspecificaties

  • - Bestaat er een overzicht met alle ontwerpspecificaties op een rij?

Een account aanmaken

  • - Hoe maak ik een nieuw account aan?

Wachtwoord vergeten

  • - Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Inloggen op mijn account

  • - Hoe log ik in op mijn account?
  • - Ik krijg een foutmelding tijdens het inloggen, wat nu?

Accountgegevens bijwerken

  • - Hoe kan ik mijn Wzone account opzeggen?
  • - Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Prijzen

  • - Kan ik een prijsopgaaf aanvragen?

Productlijst

  • - Welke producten biedt u aan?
  • - Waar kan ik de formaten en productmaterialen bekijken?
  • - Kan ik producten zoeken op Wzone.nl?

Privacybeleid

  • - Privacybeleid

Browserondersteuning

  • - Wat betekent: U maakt gebruik van een verouderde versie van Internet Explorer!
  • - Welke browsers worden ondersteund?
Antwoord: Om onze kosten en daardoor ook de prijzen laag te houden, zijn alle producten alleen volledig automatisch en via onze website te bestellen.

Als het productieproces nog niet is gestart, kunt u de bestelling annuleren. Hier zullen €7,50 administratiekosten is rekening gebracht worden.

Wanneer het verwerkproces reeds is begonnen, kan de bestelling niet meer geannuleerd worden. Neem voor wijzigingen contact op met onze helpdesk.
Antwoord: De levertijd staat per product vast, hier kunnen in de regel geen consessies in gedaan worden. Wanneer u hier toch vragen over heeft, kunt u te allen tijde contact opnemen via de contactpagina.

Zoland het product nog niet in bestelling is genomen, kunnen aantallen in overleg met de helpdesk worden gewijzigt.
Antwoord: Ga naar je winkelwagen en verwijder het product door op de 'Verwijder' button te klikken achter het gewenste product.
Antwoord: Controleer uw bestelling zeer grondig en neem bij vragen altijd contact op met de helpdesk via de contactpagina of raadpleeg de Wzone online helpdesk aan de rechterzijde.
Antwoord: Door naar 'Mijn bestellingen' te gaan, krijgt u een volledig overzicht van uw reeds geplaatste bestellingen en de status van deze bestellingen.
Antwoord: Door naar 'Mijn bestellingen' te gaan, krijgt u een volledig overzicht van uw reeds geplaatste bestellingen en de status van deze bestellingen.
Antwoord: De verzendkosten van een bestelling is afhankelijk van het soort product dat u besteld en de omvang van de bestelling. De verzendkosten vindt u altijd terug in uw winkelwagen en het besteloverzicht.
Antwoord: Wzone.nl hanteerd de leveringstijden die bij de productomschrijing vermeldt worden. Wanneer u een product met spoed wilt ontvangen kunt u te allen tijde contact opnemen via onze contactpagina.
Antwoord: De verzendkosten van een bestelling is afhankelijk van het soort product dat u besteld en de omvang van de bestelling. De verzendkosten vindt u altijd terug in uw winkelwagen en het besteloverzicht.
Antwoord:
Antwoord: Ja, door de verzendkosten in de winkelwagen te tonen proberen we een compleet beeld te geven van wat de bestelling in totaal gaat kosten.
Antwoord: De levertijd wordt altijd in werkdagen uitgedrukt.
Antwoord: De levertijd gaat in op het moment dat de betaling voltooid is.
Antwoord: Ja, u kunt een volledige bestelling met meerdere artikelen eenvoudig nogmaals bestellen. Wanneer u naar 'Mijn bestellingen' gaat krijgt u een volledig overzicht van de door u geplaatste bestellingen.

Om een bestelling nogmaals in uw winkelwagen te zetten klikt u op de button 'Plaats deze bestelling nogmaals'. De bestelling zal in de winkelwagen geplaatst worden en is klaar om afgerond te worden. Uiteraard heeft u ook nog de mogelijkheid een wijziging door te voeren in bijvoorbeeld het ontwerp of de aantallen.
Antwoord: Momenteel biedt Wzone u de mogelijkheid om via iDeal uw bestelling af te ronden.
Antwoord: Wanneer u een fout in de facturatie van Wzone heeft gevonden of een factuur komt u niet bekend voor, neemt u te allen tijde contact op met onze helpdesk.
Antwoord: U kunt uw factuur- en afleveradres wijzigen in 'Mijn account'.
Antwoord: Wzone staat achter de kwaliteit van haar producten. Indien u niet 100% tevreden bent over uw bestelling, neemt u binnen 10 dagen contact op met Wzone.

Wel zijn er enkele zaken die buiten onze controle vallen. Zo zijn wij niet verantwoordelijk voor spelling-, typ- en grammaticale fouten die door onze klanten gemaakt zijn, slechte kwaliteit of lage resolutie van geüploade afbeeldingen, ontwerpfouten gemaakt door klanten tijdens het ontwerpproces.
Antwoord: Na het ontwerpen en op slaan in de Wcreator wordt er een template aangemaakt voor uw account. Deze template zal blijven bestaan op het moment dat u het ontwerp in een bestelling gebruikt. Anders zal de template na 3 weken komen te vervallen. Al uw templates vindt u terug onder 'Mijn vormgeving'. Controleer uw ontwerp altijd even voordat u definitief gaat bestellen!

Wanneer er vragen zijn over templates of het wijzigen hiervan, kunt u te allen tijde contact opnemen via onze contactpagina of de Wzone online helpdesk aan de rechterzijde.
Antwoord: U kunt op twee manieren een ontwerp dupliceren.

1. Ga naar 'Mijn vormgeving' en klik op de gewenste template. Het ontwerp opent zich in de Wcreator en is klaar om bewerkt te worden. Sla het ontwerp op en kies in de pop-up voor 'Dupliceren'.

2. Plaats een ontwerp in de winkelwagen. Klik vervolgens op het ontwerp of op de button 'Wcreator'. Het ontwerp opent zich in de Wcreator en is klaar om bewerkt te worden. Sla het ontwerp op en kies in de pop-up voor 'Dupliceren'.
Antwoord: U kunt in de Wcreator tekstvelden toevoegen door op het groene plusje Klik op het groene plusje om tekstvelden toe te voegen te klikken. Er zal een nieuw tekstveld verschijnen, welke u volledig kunt bewerken.
Antwoord: De Wcreator is een volledig door Wzone ontwikkeld product, waar u als bezoeker de mogelijkheid krijgt uw producten volledig op te maken. U kunt uw eigen afbeeldingen uploaden, teksten plaatsen en dit alles ook nog een bewerken!

Controleer uw ontwerp altijd goed! Er enkele zaken die buiten onze controle vallen. Zo zijn wij niet verantwoordelijk voor spelling-, typ- en grammaticale fouten die door onze klanten gemaakt zijn, slechte kwaliteit of lage resolutie van geüploade afbeeldingen, ontwerpfouten gemaakt door klanten tijdens het ontwerpproces.
Antwoord: Ja, zodra u een afbeelding upload wordt deze toegevoegd aan uw beeldbank. Deze beeldbank kunt u bij ieder gewenst product aanroepen om u zo de mogelijkheid te geven een eigen afbeelding vaker te gebruiken. Wanneer een geüploade afbeelding na 3 weken nog niet in een ontwerp voorkomt, zal deze verwijdert worden van de Wzone server.
Antwoord: Dat is geen probleem! Ga naar 'Mijn vormgeving' en klik boven aan de pagina op 'Mijn afbeeldingen'.

U zult een overzicht krijgen van uw afbeeldingen en tevens de mogelijkheid de ongewenste afbeeldingen te verwijderen.
Antwoord: Wzone biedt een uitgebreid aanbod van uiteenlopende templates aan. De templates zijn gericht het product, zodat u daar leuke ideeën mee op kunt doen.

Naast de templates van Wzone creëert u ook uw eigen template overzicht. Elke keer dat u een ontwerp opslaat, zal deze aan uw eigen templates toegevoegd worden.
Antwoord: Wzone laat alle producten drukken via het CMYK drukproces. Wij gebruiken ultramoderne inkt-printers en geavanceerde drukpersen die ongelimiteerde kleurencombinaties verwerken en een optimaal print- en drukresultaat behalen.
Antwoord: U bent als ontwerper verantwoordelijk voor het uiteindelijke ontwerp. Uiteraard probeert Wzone u te sturen in bijvoorbeeld de te hanteren resolutie per afbeelding.

Wzone controleert ontwerpen niet op typfouten etc.
Antwoord:
Antwoord: Voor het wijzigen van afbeeldingen die u wilt gaan uploaden kunt u het beste gebruik maken van programma's zoals Adobe Photoshop en Adobe Illustrator.

Wzone kan u helpen bij het wijzigen van afbeeldingen, neem daarvoor contact op via onze contactpagina of d.m.v. de Wzone online helpdesk aan de rechterzijde.
Antwoord: Naast de Wcreator heeft Wzone de Wupload ontwikkeld. Hier krijgt u de mogelijkheid .psd, .eps, .ai en .pdf bestanden te uploaden.

Ga naar de productspecificaties en klik op de grote button 'Wupload' aan de rechterzijde. Hier kunt u meerdere bestanden uploaden.

U bent zelf verantwoordelijk voor de ontwerpen die u upload.
Antwoord: Het CMYK drukproces is een standaard methode om producten volledig in kleur te drukken. CMYK staat voor de vier kleuren die worden gebruikt tijdens dit drukproces. De C staat voor Cyan, de M voor Magenta, de Y voor Yellow, en de K voor 'Key'. RGB (rood, groen, blauw) wordt door monitoren gebruikt om afbeeldingen te tonen.
Uw ontwerp zou in CMYK moeten worden ontworpen, zodat de kleuren zoveel mogelijk overeen komen met uw ontwerp. Als u het document in RGB ontwerpt, kunnen de kleuren licht verschillen. Veel van de heldere kleuren die door uw monitor worden geproduceerd kunnen niet worden gedrukt.
Antwoord: Om de kwaliteit van onze producten zo optimaal mogelijk te houden, kunt u in de Wcreator enkel .jpg en .png bestanden uploaden.

Voor meer informatie over deze bestandsformaten, neemt u contact op via onze contactpagina of de Wzone online helpdesk aan de rechterzijde.
Antwoord: In de Wupload kunt u een viertal bestandsformaten uploaden, te weten: .psd (Adobe Photoshop), .eps (Adobe Photoshop en Illustrator), .ai (Adobe Illustrator) en .pdf.

Voor meer informatie over deze bestandsformaten, neemt u contact op via onze contactpagina of de Wzone online helpdesk aan de rechterzijde.
Antwoord: De minimale resolutie is per product verschillend, dit is afhankelijk van de wijze van produceren.

In de Wcreator wordt er in de rechter onderhoek aangegeven of de resolutie van een afbeelding in orde is. Als dit niet het geval zal er een rode rand langs de afbeelding lopen, deze rode rand zal niet niet in het uiteindelijke ontwerp te zien zijn.

De minimale resolutie is een norm die is vastgesteld door Wzone, het kan zijn dat een afbeelding een te lage resolutie heeft maar wel het gewenste resultaat geeft.
Antwoord: Dit overzicht bestaat nog niet, maar zal in de toekomst wel op Wzone.nl te vinden zijn.
Antwoord: U kunt zich gemakkelijk registeren bij Wzone. Klik in de rechter bovenhoek op 'Registreren'. Voer de benodigde gegevens in en klik vervolgens op 'Account aanvragen'.
Na het correct invoeren van alle gegevens ontvangt een e-mail op het ingevoerde e-mailadres. U dient binnen 7 dagen te reageren op deze e-mail door op de link te klikken en zo uw account te activeren.

Als uw account geactiveerd is, kunt u uw bestellingen afronden en voor uw club gaan sparen!
Antwoord: Het gebeurt iedereen, zoveel websites en zoveel gebruikersnamen en wachtwoorden. Daarom heeft Wzone er voor gekozen uw e-mailadres als gebuikersnaam te gebruiken, die vergeet u vaak iets minder snel!

Klik op 'Inloggen' in de rechter bovenhoek en klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten?'. Voer hier uw e-mailadres is en u krijgt een nieuw wachtwoord toegezonden.
Antwoord: Om in te loggen op uw eigen Wzone account klikt u op 'Inloggen' in de rechter bovenhoek.

Hier vult u uw e-mailadres en wachtwoord in om zo volledig toegang te krijgen tot de mogelijkheden die Wzone u biedt!

Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten klikt u op 'Wachtwoord vergeten?' en vult u uw e-mailadres in. U zult dan een nieuw wachtwoord ontvangen.
Antwoord: Het inloggen gaat fout op het moment dat u een incorrect e-mailadres of wachtwoord invoerd. Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten klikt u op 'Wachtwoord vergeten?' en vult u uw e-mailadres in. U zult dan een nieuw wachtwoord ontvangen.

Wanneer u uw e-mailadres bent vergeten neemt u contact op via onze contactpagina of via de Wzone online helpdesk aan de rechterzijde.
Antwoord: U kunt uw Wzone opzeggen dat contact op te nemen via onzecontactpagina.
Antwoord: U kunt uw adresgegevens en e-mailadres gemakkelijk wijzigen via 'Mijn account'.

Voer onderaan de het nieuwe e-mailadres tweemaal in en klik op 'Wijzig uw inloggegevens'.
Antwoord: Ja, wanneer u de detailpagina van een product bezoekt ziet u direct onderaan de pagina een prijsoverzicht op basis van staffels.

Op het moment dat u een product vrijblijvend in de winkelwagen plaatst kunt u een prijs opvragen voor iedere gewenste oplage, inclusief verzendkosten en BTW.
Antwoord: Het aanbod van Wzone is zeer diverse en veelal gepersonaliseerd. U heeft de keuze uit vele bedrijfsbenodigdheden zoals visitekaartjes, briefpapier, postkaarten, magneten en folders. Maar ook producten voor persoonlijk gebruik zoals uitnodigingen, aankondigingen en wenskaarten. Voor een compleet overzicht van onze producten en prijzen, klikt u hier.
Antwoord: Wanneer u zich op de detailpagina van een product bevindt, vindt u aan de onderzijde van de pagina de button 'Specificaties' en 'Uploadspecificaties'.

Hier vindt u alle relevante informatie terug die uitgebreid ingaat op het betreffende product.
Antwoord: Rechts boven de banner op Wzone.nl vindt u een zoekvenster, waar u uw gewenste zoekopdracht in kunt voeren.
Antwoord: Klik hier om ons volledige privacy beleid in te zien.
Antwoord:
Antwoord: Wzone heeft haar website ontwikkelt op basis van moderne technieken. Deze technieken worden in verouderde browers niet of niet volledig ondersteund.

Klik aan de rechterzijde op het icoon van uw gewenste browser en download de nieuwste stabiele versie.
Antwoord: Momenteel ondersteund Wzone.nl de volgende browsers:

- Microsoft Internet Explorer 7.0 en hoger;
- Mozilla Firefox 2.0 en hoger
- Safari.
Antwoord: Afbeeldingen en tekst zijn te allen tijde van de juiste kwaliteit, tenzij de Wcreator aangeeft dat beelden een te lage resolutie hebben.

Mocht u toch twijfels hebben over de kwaliteit van een ontwerp, neem dan contact op via onze contactpagina of via de Wzone online helpdesk aan de rechterzijde.

Maak uw keuze…

Bestellingen bij Wzone

Bestelling wijzigen of annuleren
Bekijk bestelstatus
Verzending en bezorging
Opnieuw bestellen
Betaling en facturatie
Probleem met kwaliteit

Hulp bij ontwerpen

Wijzig producten
Ontwerphulp
Drukproces
Productkwaliteit
Hulp bij uploaden
Afbeeldingen gebruiken
Ontwerpspecificaties

Mijn account

Een account aanmaken
Wachtwoord vergeten
Inloggen op mijn account
Accountgegevens bijwerken

Producten & diensten

Prijzen
Productlijst

Ons beleid

Privacybeleid

Overige

Browserondersteuning

Home

Persoonlijk

Kalenders

Promotie

Zakelijk

Kaarten

Wzone.nl, winkel voor iedereen!

Mijn winkelwagen

Geen producten aanwezig

Bel mij op:

Nieuwsbrief

Meld u aan voor de maandelijkse nieuwsbrief